четвъртък, 5 февруари 2015 г.

Несесер

   Привет-мривет, както казва Пипи дългото чорапче. След дълъг зимен сън се пробуждам и аз. 

   Преди няколко дни видяхме с малкия ми син на връщане от училище първите кокичета, едва го удържах да не ги скъса, много искаше да си ги отнесе вкъщи. 



     Приех го като знак, че трябва да надвия зимния си мързел и да покажа това, което съм направила. Почвам с несесер за малката ми племенница - нарисувах с перящ се флумастер едно птиче направо върху плата и го избродирах. 



Всъщност от всяка страна има по едно птиче. 



Несесера става за моливи, джунджурийки, изобщо всякакви малки съкровища. Получи се леко пухкав, защото използвах юталин за подплата.



2 коментара:

Rusi Nai каза...

Много нежно и сладко несесерче!
Тази бродерийка така му пасва,за кой ли път се убеждавам, че на пръв поглед простите и обикновени неща са най-хубави!

slavinaj каза...

Благодаря, Руси :) И аз съм убедена, че по-изчистеното е по-красиво. Хубав ден!