събота, 17 декември 2011 г.

Моето мече ...

     В понеделник с малкия ми син бяхме на доктор, защото беше болен. На кушетката в кабинета обикновено има детски играчки и този път детето веднага забеляза една нова - мече. Аз също го видях, беше мече Тилда. На корема му беше избродирано "Моето мече" и синът ми ме попита какво пише, а аз му го прочетох. Тогава той каза - "Значи е мое" и повече нищо не беше в състояние да го отлепи от него. Прегледа свърши, докторката написа рецептата и трябваше да си ходим. Да ама моя син не иска да си тръгне без "моето мече" и за да го убедя да си ходим обещах, че ще му направя същото. Речено-сторено, на другия ден го уших, макар че никога не съм си мислела че ще правя играчка. По молба на детето мечето е бяло като полярните мечки защото са му любими, врата му не е пристегнат с панделка, защото било "момичешко" и на корема избродирах "моето мече" да е същото като това на докторката :)


4 коментара:

Rusi Nai каза...

Славина,мечето ти е страхотно!Справила си се повече от отлично! Подозирам,че няма да е първата и последна играчка,да знаеш,че това е мания,но най-важното е,че детенцето е щастливо!

slavinaj каза...

Руси, благодаря, от теб си е истински комплимент, като знам какъв майстор си.

Mstitch каза...

Славинче, много се радвам, че си решила да се пробваш да направиш мечето! Много добре си се справила, а най-важното е, че детенцето е доволно!

slavinaj каза...

Мариета, благодаря ти, наистина се оказа лесно и бързо.